Connect with us

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Λίπος στην κοιλιά: Ρόφημα πριν τον ύπνο για ολονύκτιες καύσεις

Published

on

Υπάρχει ένα απλό και πολύ υγιεινό ρόφημα που μπορείτε να πίνετε πριν πέσετε για ύπνο, το οποίο θα σας βοηθήσει να κάψετε περισσότερο κοιλιακό λίπος, αλλά και να αισθάνεστε ότι έχετε περισσότερη ενέργεια.
Αδυνάτισμα – Το “μυστικό” αυτού το ροφήματος για να κάψετε το λίπος στην κοιλιά είναι ότι αυξάνει για κάποια ώρα τον μεταβολισμό του οργανισμού, τον όποιο και “αναγκάζει” να κάνει περισσότερες καύσεις, ακόμα και σε κατάσταση ηρεμίας, όπως όταν πέφτετε για ύπνο. Σε αυτή την περίπτωση οι καύσεις εστιάζονται στα μεγάλα αποθέματα λίπους του σώματος, τα οποία κατά κανόνα είναι στην περιοχή της κοιλιάς.

Τι θα χρειασετείτε για να φτιάξετε αυτό το ρόφημα

  • — 1 λεμόνι
  • — 1 αγγούρι
  • — 1 κουταλιά της σούπας τριμμένο τζίντζερ
  • — 1 κουταλιά της σούπας χυμός Αλόης
  • — 1 μάτσο κόλιαντρο ή μαϊντανό
  • — ½ ποτήρι νερό

Παρασκευή του ροφήματος

  1. Απλά προσθέστε τα συστατικά μαζί, αναμίξτε τα καλά και πιείτε ένα ποτήρι πριν πέσετε για ύπνο.
  2. Τι σας προσφέρει το κάθε υλικό
  3. Οι ιδιότητες καύσης του λίπους για κάθε συστατικό είναι οι εξής:
  4. — Τα αγγούρια είναι πολύ ισχυρά στην καταπολέμηση του λίπους. Αποτελούν βασικό συστατικό σε κάθε πρόγραμμα απώλειας βάρους.
  5. — Ο μαϊντανός και ο κόλιανδρος έχουν πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες, αλλά είναι και γεμάτα αντιοξειδωτικά, καθώς και βιταμίνες και μέταλλα που είναι σημαντικά για την ανακούφιση από την κατακράτηση υγρών.
  6. — Το τζίντζερ αυξάνει τον μεταβολισμό και αποτρέπει επίσης τη δυσκοιλιότητα. Αυτό το συστατικό που θα βοηθήσει να κάψετε το “επίμονο” λίπος της κοιλιάς ενώ κοιμάστε.
  7. — Ο χυμός του λεμονιού είναι πολύ αποτελεσματικός για την αποβολή των τοξινών που συσσωρεύονται στο σώμα.
  8. — Ο χυμός Aloe Vera είναι γενικά αποτελεσματικός στην απώλεια βάρους.
  9. Προσοχή: Δεν είναι… χρυσή λύση για απώλεια βάρους
  10. Ένα τέτοιο ρόφημα δεν σημαίνει ότι μπορεί κανείς να τρώει ό,τι θέλει όλη την ημέρα και το βράδυ να πίνει ένα ποτήρι από αυτό και να χάνει και κιλά! Οι θετικές επιδράσεις του ροφήματος στην απώλεια λίπος στην περιοχή της κοιλιάς έρχονται στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης διατροφής και επαρκούς σωματικής άσκησης. Επίσης, πολύ σημαντικός παράγοντας σε κάθε προσπάθειά σας να χάσετε κάποια κιλά είναι να διατηρείτε το σώμα σας καλά ενυδατωμένο, πίνοντας αρκετό νερό κάθε μέρα.

loading...
Συνέχεια Ανάγνωσης
Advertisement

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Η δίαιτα των 8 ωρών που συστήνουν ακόμα και οι γιατροί!

Published

on

Τα βιβλία δίαιτας που υπόσχονται να σε κάνουν λεπτή εμφανίζονται σαν μανιτάρια. Ένα από αυτά είναι το βιβλίο “The 8-Hour Diet: Watch the Pounds Disappear Without Watching What You Eat!», δηλαδή “Η δίαιτα των 8 ωρών: βλέπεις τα περιττά κιλά να εξαφανίζονται χωρίς να προσέχεις τη διατροφή σου»

  • Οι συγγραφείς είναι δύο άντρες, οι David Zinczenko και Peter Moore οι οποίοι υποστηρίζουν πως τα ξενύχτια και το γεμάτο 24ωρο ευθύνεται για τα περιττά κιλά αλλά και την αύξηση του διαβήτη στις ημέρες μας.
  • Σύμφωνα με την δίαιτα των 8 ωρών, το σώμα μας, δεν μπορεί να επεξεργαστεί τα τρόφιμα που καταναλώνουμε μετά από κάποιες ώρες και έτσι οι θερμίδες καταλήγουν εκεί που δεν θα έπρεπε, γύρω από την κοιλιά και τους γλουτούς μας.
  • Η εν λόγω δίαιτα υπόσχεται να χάσεις περί τα 3 κιλά σε μια εβδομάδα και 10 κιλά σε έξι εβδομάδες. Το πλάνο είναι απλό: τρως ό,τι θέλεις από τις 9 το πρωί μέχρι τις 5 το απόγευμα ή από τις 11 το πρωί ως τις 7 το απόγευμα.
  • Με τον τρόπο αυτό προστατεύεις το πεπτικό σου σύστημα και βοηθάς τις ορμόνες και τα ένζυμα να κινούνται σωστά μέσα στο σώμα σου.
  • Το κλειδί στην δίαιτα τούτη είναι ο καλός ύπνος όσο πιο νωρίς γίνεται. Σύμφωνα με έρευνα που έγινε σε ποντίκια που λάμβαναν τον ίδιο αριθμό θερμίδων, μια ομάδα ποντικιών κατανάλωνε τις θερμίδες αυτές ελεύθερα μέσα στην ημέρα ενώ η άλλη ομάδα κατανάλωνε τις θερμίδες που έπρεπε μέσα σε 8 ώρες.
  • Μέσα σε 100 ημέρες μελέτης, ήταν τα ποντίκια που έτρωγαν όλη μέρα, εκείνα που τελικά πήραν βάρος.
  • Ο ένας από τους συγγραφείς, ο Ziczenk που είναι και συντάκτης του περιοδικού Men’s Health εμφανίστηκε στην εκπομπή Today, όπου και πρότεινε την κατανάλωση καφέ ή τσαγιού νωρίς το πρωί και την γυμναστική για 8 λεπτά κατόπιν για να δώσεις στο μεταβολισμό σου το ξεκίνημα που πρέπει. Έπειτα, οφείλεις να καταναλώσεις ένα πρωινό πλούσιο σε θρεπτικά στοιχεία
  • Παρότι στην εν λόγω δίαιτα επιτρέπεται να τρως ό,τι θέλεις μέσα στις 8 επιτρεπόμενες ώρες, οφείλεις να στοχεύεις στην κατανάλωση υγιεινών τροφών. Ουσιαστικά, όσο περισσότερες ώρες μέσα στην ημέρα σπαταλάς για να τρως, τόσο επιτρέπεις στο μεταβολισμό σου να τεμπελιάσει. Δηλαδή, καις περισσότερες θερμίδες, προλαμβάνεις ασθένειες όπως ο διαβήτης και τα καρδιαγγειακά νοσήματα και αδυνατίζεις!
  • Τι προτείνει ο Zinczenko:
    Σνακ: σαλάτα ή 2 κομμάτια πίτσα ή μια σούπα.
  • Δείπνο: το δείπνο λαμβάνει χώρα νωρίς το απόγευμα αλλά μπορείς να καταναλώσεις μια μεγάλη ποσότητα φαγητού όπως παϊδάκια ή λαχανικά.
  • Γλυκό: μετά το τελευταίο γεύμα, μπορείς να απολαύσεις ένα γλυκάκι ή ένα ποτήρι κρασί αφού το σώμα σου έχει αρκετό χρόνο από τις 6 -7 το απόγευμα για να το επεξεργαστεί σωστά.
  • Το βιβλίο καταλήγει: Για χρόνια, μας έλεγαν πως είμαστε ό,τι τρώμε. Πλέον ξέρουμε πως είμαστε ό,τι τρώμε και όποτε τρώμε.

πηγή : athensmagazine.gr

loading...
Συνέχεια Ανάγνωσης

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

ΤΙ είναι η Δίαιτα 5:2 και ΠΩΣ μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε εύκολα Βάρος

Published

on

Η δίαιτα 5:2 δεν συνδέεται με κανέναν κίνδυνο για την υγεία μας και δεν είναι καν δίαιτα με την κλασσική έννοια.

  • Ένας από τους λόγους που βάζουμε περιορισμούς στο φαγητό είναι η απώλεια βάρους. Το 2014, οι Αμερικανοί ξόδεψαν $46.3 δισεκατομμύρια για να γίνουν πιο αδύνατοι.
  • Υπάρχουν πολλές δίαιτες και μπορούν να μας επηρεάσουν πολύ περισσότερο από το απλά να μας βοηθήσουν να χάσουμε βάρος.
  • Γι’αυτό σκεφτήκαμε να σας παρουσιάσουμε μία δίαιτα που δεν θα σας βοηθήσει μόνο να χάσετε βάρος αλλά και να μειώσετε την πιθανότητα πολλών ασθενειών.
  • Η δίαιτα 5:2 εννοεί την διαλείπουσα νηστεία, αλλά μην νομίζετε πως θα μείνετε χωρίς φαγητό. Η αρχή είναι πως τρώμε κανονικές ποσότητες φαγητού 5 μέρες την εβδομάδα και μειώνουμε σημαντικά τις θερμίδες τις άλλες δύο μέρες, 500 θερμίδες για γυναίκες και 600 για άντρες.
  • Έτσι, το σώμα δεν πιέζεται από την διατροφή και δεν αποθηκεύει τις επιπλέον θερμίδες. Ο μεταβολισμός επιταχύνεται και θα αρχίσετε να χάνετε ομαλά βάρος.
  • Προσοχή όμως να μην τρώτε υπερβολικά τις κανονικές μέρες. Θα πρέπει να ξεχάσετε τα σφολιατοειδή, το γρήγορο φαγητό και προϊόντα που περιέχουν πολύ ζάχαρη. Αλλιώς, δεν θα δείτε αποτέλεσμα.
  • Επίσης, είναι σημαντικό να μην τρώτε λιγότερο. Να τρώτε όσο θέλετε, αρκεί να είναι υγιεινό φαγητό.
  • Τα οφέλη της δίαιτας 5:2
  • Δεν υπάρχει αυστηρό μενού. Διαλέγετε εσείς το τι τρώτε. Το πιο σημαντικό είναι να τρώτε λίγο 2 από τις μέρες της εβδομάδας. Δεν χρειάζεται να πεινάτε συνέχεια και να κόψετε όλες τις τροφές.
  • Με αυτή την διατροφή είναι λιγότερο πιθανό να αναπτύξετε ψυχολογικό στρες λόγω των περιορισμών.
  • Η διαλείπουσα νηστεία έχει θετικό αντίκτυπο στην υγεία. Μειώνει το σάκχαρο στο αίμα, την αρτηριακή πίεση και ρίχνει την χολητερόλη. Επίσης, βοηθάει στην μείωση της πιθανότητας Αλτσχάιμερ, καρκίνου, διαβήτη και καρδιακών ασθενειών.
  • Θα βελτιωθεί ακόμα και η λειτουργία του εγκεφάλου και η συγκέντρωση. Και φυσικά, θα χάσετε και το επιπλέον βάρος.

Πώς να ακολουθήσετε την διατροφή:

  • Εάν σχεδιάσετε το μενού και τα γεύματα από την αρχή, θα έχετε περισσότερη αυτοπεποίθηση και θα είστε πάντα προετοιμασμένοι.
  • Χωρίστε το φαγητό σε 2-3 γεύματα τις μέρες που κάνετε νηστεία. Είναι καλύτερο να επιλέξετε 2 μέρες νηστείας που να μην είναι συνεχόμενες. Θα πρέπει να περνάνε τουλάχιστον 12 ώρες από το τελευταίο γεύμα του βραδιού μέχρι το πρώτο της επόμενης μέρας.
  • Είναι σημαντικό να καταναλώνετε τροφές από όλες τις ομάδες τροφίμων. Το σώμα χρειάζεται μέταλλα, πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και λιπαρά. Τα γεύματά σας θα πρέπει να είναι ισορροπημένα.
  • Τις μέρες της νηστείας επιλέξτε κρέατα με λίγα λιπαρά και ψάρια, αυγά, φρούτα με λίγη ζάχαρη, γιαούρτι, σαλάτες, λαχανικά και δημητριακά.
  • Μην ξεχνάτε να πίνετε αρκετό νερό. Μπορείτε επίσης να καταναλώνετε και τσάι από βότανα. Για καλύτερα αποτελέσματα, καλό θα είναι να ξεκινήσετε και ένα πλάνο εκγύμνασης. Είναι σημαντικό βέβαια να μην κουράζεστε πολύ τις μέρες της νηστείας.
  • Εάν ακολουθείτε το πρόγραμμα 5:2 για αρκετές εβδομάδες αλλά δεν χάνετε βάρος, δοκιμάστε το 4:3. Επίσης, μπορείτε να αλλάξετε το πλάνο διατροφής που έχετε. Εάν χάνετε πιο πολύ βάρος από ότι θέλετε, γυρίστε το σε 6:1.
  • Εάν το να καταναλώνετε 500-600 θερμίδες είναι πολύ δύσκολο, μπορείτε να τις αυξήσετε σε 800.
  • Πριν ακολουθήσετε αυτή την διατροφή, καλό θα ήταν να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας. Μπορεί να έχει άσχημα αποτελέσματα σε εφήβους, άτομα με διατροφικές διαταραχές, εγκύους ή γυναίκες που θηλάζουν. Θα πρέπει να προσέχουν και όσοι έχουν χρόνιες παθήσεις ή διαβήτη.

Πηγή: brightside.me, true.gr

loading...
Συνέχεια Ανάγνωσης

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ένα κόλπο ώστε να χάνετε κιλά εύκολα. Πιείτε αυτό το πότο μετά το φαγητό

Published

on

Η δίαιτα είναι εξαντλητική. Η άσκηση χρονοβόρα και δύσκολη.

  1. Αυτό που όλες ζητάμε, είναι να τρώμε αυτά που θέλουμε (εντάξει, ας μην το παρακάνουμε) και να πίνουμε κάτι μαγικό για να τα χάνουμε τις θερμίδες πιο εύκολα.
  2. Κι όμως γίνεται και με τον πιο φυσικό τρόπο.
  3. Με αυτό το πολύ νόστιμο ρόφημα, ακυρώνεις πολλές από τις θερμίδες που έχεις καταναλώσει.Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε στο αδυνάτισμα με έναν μοναδικό τρόπο, για να κερδίσετε σε ομορφιά και υγεία, αλλά και να χάσετε πιο γρήγορα τα περιττά κιλά, όταν το πίνετε μετά από το κύριο γεύμα.
  4. Πρόκειται για ρόφημα με βάση το γκρέιπφρουτ που περιέχει πολύ ισχυρά αντιοξειδωτικά και αντιβακτηριακές ιδιότητες. Είναι πλούσιο σε βιταμίνη C, περιέχει βιταμίνες A, B, D, E, και ασβέστιο, φώσφορο, μαγνήσιο, μαγγάνιο, ψευδάργυρο, χαλκό και σίδηρο.
  5. Πώς θα το παρασκευάσετε:
  6. Χρειάζεστε ένα μεγάλο, ώριμο γκρέιπφρουτ και μία κουταλιά της σούπας μέλι.
  7. Κόψτε το γκρέιπφρουτ στο μισό, και αφαιρέστε την σάρκα του με ένα κουτάλι. Βάλτε το γκρέιπφρουτ και το μέλι σε ένα μπλέντερ και ανακατέψτε μέχρι το μείγμα να γίνει λείο. Αν είχατε το γκρέιπφρουτ στο ψυγείο, ακόμα καλύτερα.
  8. Αυτό το ποτό περιέχει χρήσιμα στοιχεία, όπως:
  9. Πηκτίνη, η οποία συμβάλλει στην αποτελεσματική αποβολή της περίσσειας χοληστερόλης (αν τρώτε γκρέιπφρουτ κάθε μέρα μειώνετε την “κακή” χοληστερόλη κατά 15,5% και τα τριγλυκερίδια κατά 27%), μειώνει επίσης το επίπεδο της ινσουλίνης στο αίμα και σταθεροποιεί το μεταβολισμό.
  10. Λυκοπένιο, το οποίο βοηθά στην καταπολέμηση των τοξινών και των επιβλαβών ουσιών στο σώμα.
  11. Μερικές γουλιές του ποτού αυτού, μετά το μεσημεριανό γεύμα (περιμένετε 20 λεπτά μετά το φαγητό), είναι αρκετές για να κάψετε πολύ γρήγορα σχεδόν τις μισές από τις θερμίδες που πήρατε κατά τη διάρκεια του γεύματος.

loading...
Συνέχεια Ανάγνωσης

Facebook

Advertisement

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Copyright © 2019 IGASTRONOMIE.GR | ALL RIGHTS RESERVED.