Connect with us

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

ΤΙ είναι η Δίαιτα 5:2 και ΠΩΣ μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε εύκολα Βάρος

Published

on

Η δίαιτα 5:2 δεν συνδέεται με κανέναν κίνδυνο για την υγεία μας και δεν είναι καν δίαιτα με την κλασσική έννοια.

  • Ένας από τους λόγους που βάζουμε περιορισμούς στο φαγητό είναι η απώλεια βάρους. Το 2014, οι Αμερικανοί ξόδεψαν $46.3 δισεκατομμύρια για να γίνουν πιο αδύνατοι.
  • Υπάρχουν πολλές δίαιτες και μπορούν να μας επηρεάσουν πολύ περισσότερο από το απλά να μας βοηθήσουν να χάσουμε βάρος.
  • Γι’αυτό σκεφτήκαμε να σας παρουσιάσουμε μία δίαιτα που δεν θα σας βοηθήσει μόνο να χάσετε βάρος αλλά και να μειώσετε την πιθανότητα πολλών ασθενειών.
  • Η δίαιτα 5:2 εννοεί την διαλείπουσα νηστεία, αλλά μην νομίζετε πως θα μείνετε χωρίς φαγητό. Η αρχή είναι πως τρώμε κανονικές ποσότητες φαγητού 5 μέρες την εβδομάδα και μειώνουμε σημαντικά τις θερμίδες τις άλλες δύο μέρες, 500 θερμίδες για γυναίκες και 600 για άντρες.
  • Έτσι, το σώμα δεν πιέζεται από την διατροφή και δεν αποθηκεύει τις επιπλέον θερμίδες. Ο μεταβολισμός επιταχύνεται και θα αρχίσετε να χάνετε ομαλά βάρος.
  • Προσοχή όμως να μην τρώτε υπερβολικά τις κανονικές μέρες. Θα πρέπει να ξεχάσετε τα σφολιατοειδή, το γρήγορο φαγητό και προϊόντα που περιέχουν πολύ ζάχαρη. Αλλιώς, δεν θα δείτε αποτέλεσμα.
  • Επίσης, είναι σημαντικό να μην τρώτε λιγότερο. Να τρώτε όσο θέλετε, αρκεί να είναι υγιεινό φαγητό.
  • Τα οφέλη της δίαιτας 5:2
  • Δεν υπάρχει αυστηρό μενού. Διαλέγετε εσείς το τι τρώτε. Το πιο σημαντικό είναι να τρώτε λίγο 2 από τις μέρες της εβδομάδας. Δεν χρειάζεται να πεινάτε συνέχεια και να κόψετε όλες τις τροφές.
  • Με αυτή την διατροφή είναι λιγότερο πιθανό να αναπτύξετε ψυχολογικό στρες λόγω των περιορισμών.
  • Η διαλείπουσα νηστεία έχει θετικό αντίκτυπο στην υγεία. Μειώνει το σάκχαρο στο αίμα, την αρτηριακή πίεση και ρίχνει την χολητερόλη. Επίσης, βοηθάει στην μείωση της πιθανότητας Αλτσχάιμερ, καρκίνου, διαβήτη και καρδιακών ασθενειών.
  • Θα βελτιωθεί ακόμα και η λειτουργία του εγκεφάλου και η συγκέντρωση. Και φυσικά, θα χάσετε και το επιπλέον βάρος.

Πώς να ακολουθήσετε την διατροφή:

  • Εάν σχεδιάσετε το μενού και τα γεύματα από την αρχή, θα έχετε περισσότερη αυτοπεποίθηση και θα είστε πάντα προετοιμασμένοι.
  • Χωρίστε το φαγητό σε 2-3 γεύματα τις μέρες που κάνετε νηστεία. Είναι καλύτερο να επιλέξετε 2 μέρες νηστείας που να μην είναι συνεχόμενες. Θα πρέπει να περνάνε τουλάχιστον 12 ώρες από το τελευταίο γεύμα του βραδιού μέχρι το πρώτο της επόμενης μέρας.
  • Είναι σημαντικό να καταναλώνετε τροφές από όλες τις ομάδες τροφίμων. Το σώμα χρειάζεται μέταλλα, πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και λιπαρά. Τα γεύματά σας θα πρέπει να είναι ισορροπημένα.
  • Τις μέρες της νηστείας επιλέξτε κρέατα με λίγα λιπαρά και ψάρια, αυγά, φρούτα με λίγη ζάχαρη, γιαούρτι, σαλάτες, λαχανικά και δημητριακά.
  • Μην ξεχνάτε να πίνετε αρκετό νερό. Μπορείτε επίσης να καταναλώνετε και τσάι από βότανα. Για καλύτερα αποτελέσματα, καλό θα είναι να ξεκινήσετε και ένα πλάνο εκγύμνασης. Είναι σημαντικό βέβαια να μην κουράζεστε πολύ τις μέρες της νηστείας.
  • Εάν ακολουθείτε το πρόγραμμα 5:2 για αρκετές εβδομάδες αλλά δεν χάνετε βάρος, δοκιμάστε το 4:3. Επίσης, μπορείτε να αλλάξετε το πλάνο διατροφής που έχετε. Εάν χάνετε πιο πολύ βάρος από ότι θέλετε, γυρίστε το σε 6:1.
  • Εάν το να καταναλώνετε 500-600 θερμίδες είναι πολύ δύσκολο, μπορείτε να τις αυξήσετε σε 800.
  • Πριν ακολουθήσετε αυτή την διατροφή, καλό θα ήταν να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας. Μπορεί να έχει άσχημα αποτελέσματα σε εφήβους, άτομα με διατροφικές διαταραχές, εγκύους ή γυναίκες που θηλάζουν. Θα πρέπει να προσέχουν και όσοι έχουν χρόνιες παθήσεις ή διαβήτη.

Πηγή: brightside.me, true.gr

loading...
Συνέχεια Ανάγνωσης
Advertisement

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Η δίαιτα των 8 ωρών που συστήνουν ακόμα και οι γιατροί!

Published

on

Τα βιβλία δίαιτας που υπόσχονται να σε κάνουν λεπτή εμφανίζονται σαν μανιτάρια. Ένα από αυτά είναι το βιβλίο “The 8-Hour Diet: Watch the Pounds Disappear Without Watching What You Eat!», δηλαδή “Η δίαιτα των 8 ωρών: βλέπεις τα περιττά κιλά να εξαφανίζονται χωρίς να προσέχεις τη διατροφή σου»

  • Οι συγγραφείς είναι δύο άντρες, οι David Zinczenko και Peter Moore οι οποίοι υποστηρίζουν πως τα ξενύχτια και το γεμάτο 24ωρο ευθύνεται για τα περιττά κιλά αλλά και την αύξηση του διαβήτη στις ημέρες μας.
  • Σύμφωνα με την δίαιτα των 8 ωρών, το σώμα μας, δεν μπορεί να επεξεργαστεί τα τρόφιμα που καταναλώνουμε μετά από κάποιες ώρες και έτσι οι θερμίδες καταλήγουν εκεί που δεν θα έπρεπε, γύρω από την κοιλιά και τους γλουτούς μας.
  • Η εν λόγω δίαιτα υπόσχεται να χάσεις περί τα 3 κιλά σε μια εβδομάδα και 10 κιλά σε έξι εβδομάδες. Το πλάνο είναι απλό: τρως ό,τι θέλεις από τις 9 το πρωί μέχρι τις 5 το απόγευμα ή από τις 11 το πρωί ως τις 7 το απόγευμα.
  • Με τον τρόπο αυτό προστατεύεις το πεπτικό σου σύστημα και βοηθάς τις ορμόνες και τα ένζυμα να κινούνται σωστά μέσα στο σώμα σου.
  • Το κλειδί στην δίαιτα τούτη είναι ο καλός ύπνος όσο πιο νωρίς γίνεται. Σύμφωνα με έρευνα που έγινε σε ποντίκια που λάμβαναν τον ίδιο αριθμό θερμίδων, μια ομάδα ποντικιών κατανάλωνε τις θερμίδες αυτές ελεύθερα μέσα στην ημέρα ενώ η άλλη ομάδα κατανάλωνε τις θερμίδες που έπρεπε μέσα σε 8 ώρες.
  • Μέσα σε 100 ημέρες μελέτης, ήταν τα ποντίκια που έτρωγαν όλη μέρα, εκείνα που τελικά πήραν βάρος.
  • Ο ένας από τους συγγραφείς, ο Ziczenk που είναι και συντάκτης του περιοδικού Men’s Health εμφανίστηκε στην εκπομπή Today, όπου και πρότεινε την κατανάλωση καφέ ή τσαγιού νωρίς το πρωί και την γυμναστική για 8 λεπτά κατόπιν για να δώσεις στο μεταβολισμό σου το ξεκίνημα που πρέπει. Έπειτα, οφείλεις να καταναλώσεις ένα πρωινό πλούσιο σε θρεπτικά στοιχεία
  • Παρότι στην εν λόγω δίαιτα επιτρέπεται να τρως ό,τι θέλεις μέσα στις 8 επιτρεπόμενες ώρες, οφείλεις να στοχεύεις στην κατανάλωση υγιεινών τροφών. Ουσιαστικά, όσο περισσότερες ώρες μέσα στην ημέρα σπαταλάς για να τρως, τόσο επιτρέπεις στο μεταβολισμό σου να τεμπελιάσει. Δηλαδή, καις περισσότερες θερμίδες, προλαμβάνεις ασθένειες όπως ο διαβήτης και τα καρδιαγγειακά νοσήματα και αδυνατίζεις!
  • Τι προτείνει ο Zinczenko:
    Σνακ: σαλάτα ή 2 κομμάτια πίτσα ή μια σούπα.
  • Δείπνο: το δείπνο λαμβάνει χώρα νωρίς το απόγευμα αλλά μπορείς να καταναλώσεις μια μεγάλη ποσότητα φαγητού όπως παϊδάκια ή λαχανικά.
  • Γλυκό: μετά το τελευταίο γεύμα, μπορείς να απολαύσεις ένα γλυκάκι ή ένα ποτήρι κρασί αφού το σώμα σου έχει αρκετό χρόνο από τις 6 -7 το απόγευμα για να το επεξεργαστεί σωστά.
  • Το βιβλίο καταλήγει: Για χρόνια, μας έλεγαν πως είμαστε ό,τι τρώμε. Πλέον ξέρουμε πως είμαστε ό,τι τρώμε και όποτε τρώμε.

πηγή : athensmagazine.gr

loading...
Συνέχεια Ανάγνωσης

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ένα κόλπο ώστε να χάνετε κιλά εύκολα. Πιείτε αυτό το πότο μετά το φαγητό

Published

on

Η δίαιτα είναι εξαντλητική. Η άσκηση χρονοβόρα και δύσκολη.

  1. Αυτό που όλες ζητάμε, είναι να τρώμε αυτά που θέλουμε (εντάξει, ας μην το παρακάνουμε) και να πίνουμε κάτι μαγικό για να τα χάνουμε τις θερμίδες πιο εύκολα.
  2. Κι όμως γίνεται και με τον πιο φυσικό τρόπο.
  3. Με αυτό το πολύ νόστιμο ρόφημα, ακυρώνεις πολλές από τις θερμίδες που έχεις καταναλώσει.Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε στο αδυνάτισμα με έναν μοναδικό τρόπο, για να κερδίσετε σε ομορφιά και υγεία, αλλά και να χάσετε πιο γρήγορα τα περιττά κιλά, όταν το πίνετε μετά από το κύριο γεύμα.
  4. Πρόκειται για ρόφημα με βάση το γκρέιπφρουτ που περιέχει πολύ ισχυρά αντιοξειδωτικά και αντιβακτηριακές ιδιότητες. Είναι πλούσιο σε βιταμίνη C, περιέχει βιταμίνες A, B, D, E, και ασβέστιο, φώσφορο, μαγνήσιο, μαγγάνιο, ψευδάργυρο, χαλκό και σίδηρο.
  5. Πώς θα το παρασκευάσετε:
  6. Χρειάζεστε ένα μεγάλο, ώριμο γκρέιπφρουτ και μία κουταλιά της σούπας μέλι.
  7. Κόψτε το γκρέιπφρουτ στο μισό, και αφαιρέστε την σάρκα του με ένα κουτάλι. Βάλτε το γκρέιπφρουτ και το μέλι σε ένα μπλέντερ και ανακατέψτε μέχρι το μείγμα να γίνει λείο. Αν είχατε το γκρέιπφρουτ στο ψυγείο, ακόμα καλύτερα.
  8. Αυτό το ποτό περιέχει χρήσιμα στοιχεία, όπως:
  9. Πηκτίνη, η οποία συμβάλλει στην αποτελεσματική αποβολή της περίσσειας χοληστερόλης (αν τρώτε γκρέιπφρουτ κάθε μέρα μειώνετε την “κακή” χοληστερόλη κατά 15,5% και τα τριγλυκερίδια κατά 27%), μειώνει επίσης το επίπεδο της ινσουλίνης στο αίμα και σταθεροποιεί το μεταβολισμό.
  10. Λυκοπένιο, το οποίο βοηθά στην καταπολέμηση των τοξινών και των επιβλαβών ουσιών στο σώμα.
  11. Μερικές γουλιές του ποτού αυτού, μετά το μεσημεριανό γεύμα (περιμένετε 20 λεπτά μετά το φαγητό), είναι αρκετές για να κάψετε πολύ γρήγορα σχεδόν τις μισές από τις θερμίδες που πήρατε κατά τη διάρκεια του γεύματος.

loading...
Συνέχεια Ανάγνωσης

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Το νερό που “θεραπεύει” την ημικρανία, την ιγμορίτιδα, το άσθμα και πολλά άλλα…

Published

on

Το νερό καρύδας, είναι πολύ θρεπτικό και προσφέρει πάρα πολλά οφέλη στην υγεία. Πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι δρα ως ισχυρός αντιοξειδωτικός, αντιφλεγμονώδης, αντιβακτηριακός και αντιικός παράγοντας, βοηθώντας στη θεραπεία πολλών παθήσεων.

  • Περιλαμβάνει σάκχαρα, βιταμίνες, μέταλλα, φυτοθρόνες και αμινοξέα. Τα οφέλη για την υγεία, όπως η μείωση της υψηλής πίεσης του αίματος, αποδίδονται σε αυτά τα θρεπτικά συστατικά. Κατά τη διάρκεια του Β ‘Παγκοσμίου Πολέμου, το νερό καρύδας είχε χρησιμοποιηθεί ως εναλλακτική λύση για το πλάσμα του ανθρώπινου αίματος λόγω του γεγονότος ότι είναι η μόνη φυσική ουσία που μπορεί να χορηγηθεί απευθείας στην κυκλοφορία του αίματος

Δείτε ακόμη:Αυτό θα συμβεί αν αντικαταστήσετε το καφέ, τα αναψυκτικά, αλκοόλ και όλα τα άλλα ροφήματα με το νερό

10 λόγοι για τους οποίους το νερό καρύδας είναι σημαντικό για την υγεία

  1. Μειώνει την αρτηριακή πίεση

Έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι το νερό καρύδας λειτουργεί ως μια εκπληκτική φυσική λύση για τη μείωση της αρτηριακής πίεσης σε άτομα με υπέρταση. Η τακτική κατανάλωση νερού καρύδας θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε τα επίπεδα της πίεσης του αίματος υπό έλεγχο.

  1. Βοηθάει στον διαβήτη

Περιλαμβάνει ακόμη ηλεκτρολύτη, κάλιο και άλλα ζωτικά θρεπτικά συστατικά, γεγονός που κάνει απαραίτητη τη κατανάλωση του από τους διαβητικούς προκειμένου να διατηρήσουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα υπό έλεγχο.

  1. Καρδιαγγειακή Υγεία

Το νερό καρύδας αυξάνει την καλή χοληστερόλη στο σώμα, γεγονός που το καθιστά ιδανικό για τη διατήρηση της καρδιαγγειακής σας υγείας σε βέλτιστο επίπεδο. Βελτιώνει επίσης την κυκλοφορία και βοηθά στη μείωση του σχηματισμού πλάκας.

Δείτε ακόμη: Έβαλε αυτό στο νερό της και το έπινε κάθε μέρα.. Και άρχισε να χάνει κιλά με το πιο εύκολο τρόπο!

  1. Προωθεί την απώλεια βάρους

Αυτό που κάνει το νερό καρύδας αποτελεσματικό στην προώθηση της απώλειας βάρους είναι το υψηλό περιεχόμενο των ηλεκτρολυτών του. Είναι επίσης ένα φυσικό ισοτονικό ρόφημα, το οποίο βοηθά στην τόνωση του μεταβολισμού.

  1. Ενισχύει το ανοσοποιητικό

Το νερό καρύδας είναι γεμάτο με λαυρικό οξύ, το οποίο είναι γνωστό ότι έχει αντιοξειδωτικές, αντιμικροβιακές ιδιότητες και ιδιότητες εξισορρόπησης των ορμονών. Ενισχύει το ανοσοποιητικό και βοηθά στην καταπολέμηση της λοίμωξης βοηθώντας ταυτόχρονα να απομακρυνθεί ο candida και τα εντερικά σκουλήκια.

  1. Ενισχύει τα οστά

Λόγω της υψηλής περιεκτικότητας του σε ασβέστιο, το νερό καρύδας βοηθά στην ενίσχυση των οστών, των μυών και των ιστών.

  1. Ισορροπεί τα επίπεδα του pH

“Το νερό καρύδας είναι ένα φυσικό ισοτονικό ρόφημα με το ίδιο επίπεδο ηλεκτρολυτικής ισορροπίας όπως έχουμε στο αίμα μας».

  1. Βελτιώνει την πέψη

Τα βιοδραστικά ένζυμα όπως οι πολυμεράσες RNA, η υπεροξειδάση, η αφυδρογονάση, η καταλάση, η φωσφατάση και το φολικό οξύ που βρίσκονται στο νερό καρύδας, ενισχύουν το μεταβολισμό και βελτιώνουν την πέψη.

  1. Αντικαθιστά ηλεκτρολύτες και μέταλλα

Το νερό καρύδας διατηρεί την υγεία των μυών και των νεύρων σας χάρη στους 5 βασικούς ηλεκτρολύτες που περιέχει, οι οποίοι είναι απαραίτητοι για να διατηρηθεί η θερμοκρασία του σώματος υπό έλεγχο.

Δείτε ακόμη: Βάζει σκόνη κουρκούμης μέσα σε ένα ποτήρι με βραστό νερό, και το πίνει.. δείτε τι συμβαίνει..

  1. Απομακρύνει τη διαδικασία γήρανασης

Οι κυτοκίνες που υπάρχουν στο νερό της καρύδας λειτουργούν ως προληπτικό μέτρο κατά της γήρανσης και του καρκίνου. Τα αντιοξειδωτικά του, προστατεύουν το σώμα από τις τοξίνες και τις επιβλαβείς χημικές ουσίες, γεγονός που με τη σειρά του διατηρεί το δέρμα λαμπερό και απαλό.

Πηγή: daddy-cool.gr

loading...
Συνέχεια Ανάγνωσης

Facebook

Advertisement

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Copyright © 2019 IGASTRONOMIE.GR | ALL RIGHTS RESERVED.